Advertisement

Enteresan Teknikler! ŞAŞIRTTI😮 | NaPoM | ACTIVATE Reaction ( GBB 2020 )

Enteresan Teknikler! ŞAŞIRTTI😮 | NaPoM | ACTIVATE Reaction ( GBB 2020 ) Orjinal video:
Korku Kanalım:
Twitch Canlı Yayın:
Instagram :
İletişim: yusufoguzhan67@hotmail.com
Bağış 1:
Bağış 2:


Merhaba ben Lowest. Beatbox ile ilgileniyorum kanalımda tepki (reaction) videoları, cover , omegle , beatbox ve challenge videoları olacaktır
Tepki videolarımın çoğunu swissbeatbox , beatbox television , beatbox battle , scorp ve benzeri kanalların yayınladığı videoları izleyerek yapıyorum ve yorumluyorum kendi düşüncelerimi aktarıyorum.
Omegle videoları sürekli devam edecektir. Omegle reaction videolarında ilham aldığım kanallardan bazıları jerqobeats , oZealous hatta Mehmet Uygar Aksu (şaka) :D
Kanalımda parodi videolar , ironi içeren konuşmalar , diss videoları , müzikler , çeşitli editler , remix , trap, tutorial , testler , zeka testi , 4n1k , anketler , trend videolar , hatta gülmeme challenge bile olabilir ama önceliğimiz tabiki de beatbox türkiye , beatboxı ülkemizde sevdirmek ve bu yeteneğimizi herkesle paylaşmak ve bir nevi öğretici olmak.

beatbox,beatboxer,best beatbox,turkish beatbox,lowest beatbox oguzhan,beatbox tutorial,beatbox nasıl yapılır,omegle beatbox,beatbox reaction,grand beatbox battle,beatbox battle,beatboxing,swissbeatbox,beatbox world champion,human beatbox,dubstep beatbox,napom,napom wildcard,2020,gbb 2020,grand beatbox battle 2020,solo wildcard 2020,napom beatbox,tepki,reaction,react,napom reaction,napom activate,gbb,grand beatbox battle 2020 world league solo wildcard,epic,

Post a Comment

0 Comments