Advertisement

Filipek - Łzy (SzUsty Blend)

Filipek - Łzy (SzUsty Blend) [...] ja właśnie płakałem. Nie po wie­rzchu. Czułem coś ta­kiego, jak­by z dru­giej stro­ny moich oczu łzy do wewnątrz mnie spływały. Doświad­czył pan może ta­kiego płaczu?
~ Wiesław Myśliwski


✖ SzUsty:


snapchat: szuusty
✖ Każdy, kto chce być na bieżąco z nowymi rzeczami ode mnie - zapraszam na grupę :
✖ Filipek:



Oryginał:


Inne utwory Filipka:






➡️ Filipek - Łzy (SzUsty Blend) ⬅️

KONIECZNIE ZAJRZYJ:

✖PEERLESS:




✖CLEANT:




© If any artist or label has copyright issues with my videos (including artists of the images used), please send an e-mail to: szustyblend6@gmail.com and I will remove it immediately!

SzUsty,blend,szusty blend,filipek,słodko gorzkie łzy,endorfina,filipek łzy szusty blend,łzy,rodział zamknięty,wbw,gra na emocjach,filipek bapka,rodział dwudziesty,dekorator wnętrz,młody bukowski,kartky,filipek blend,ATELIER MUSIC,suka,miłość,kocham cię,rozstanie,smutek,smutny rap,smutne blendy,gdybyś nie istniała,bardzo proszę,chodźmy razem,prawdziwa miłość,no make up,filipek vs ryba,dementor,tymek,klubowe,fame mma,tylko ciebie,smutna historia,

Post a Comment

0 Comments